Bezplatná dodávka tovaru

Objednávku je možné doručiť bezplatne na adresu v Košiciach do 24 hodín po objednaní tovaru v pracovných dňoch, za predpokladu, že objednaný tovar je na sklade. V ostatných prípadoch Vás budeme informovať o stave objednávky. Objednávky budú doručené  v "pracovný čas", prípadne mimo túto dobu po vzájomnej dohode.

Tovar doručovaný prepravnou firmou.

Tovar doručovaný prepravnou balíkovou firmou DPD na adresu kuriérom dobierkou. 
Prepravné a dobierka, ak nebude uvedené inak,

1.      je účtované vo výške 5,00 € pri váhe balíka do 10 kg,

2.      je účtované vo výške 8,00 € pri váhe balíka od 10kg do 20 kg,

3.      je účtované vo výške 11,00 € pri váhe balíka od 20kg do 30 kg. 

 

Cena prepravy zahŕňa:

·         Štandardná doba doručenia len 1 deň. (počas pracovných dní)

·         Zahŕňa poistenie až do 2 500 € .

·         Tri pokusy o doručenie, v prípade potreby dohodnuté telefonicky.

 

U niektorých obzvlášť neskladných, ťažkých alebo inak zle prepravovateľných výrobkov môže byť cena prepravy zvýšená. Cena za prepravu sa zobrazuje ihneď vo výške základnej sadzby. Ak je objednaný tovar ťažší ako je 10 kg  Predávajúci oznámi Kupujúcemu upravenú cenu ešte pred odovzdaním prepravnej službe, ktoré bude v súlade z cenníkom.

 
Reklamácia zásielky je možná do 3 dní od doručenia, za predpokladu, že poškodenie nebolo zjavné pri odovzdaní!

Tovar je dodávaný prostredníctvom kuriérskej služby na adresu miesta dodania uvedenú Kupujúcim v elektronickej objednávke. Kuriérska služba bude telefonicky alebo sms  alebo e-mail alebo doručenkovou správou kontaktovať Kupujúceho pred dodaním tovaru Kupujúcemu. V prípade, ak Kupujúci nebude prítomný v čase, ktorý si záväzne dohodol s kuriérskou/dodávateľskou službou alebo to určila kuriérska/dodávateľská služba, na mieste dodania a nesplnomocní inú osobu na prevzatie tovaru, Kupujúci zodpovedá za škodu, ktorá vznikla Predávajúcemu a/alebo kuriérskej/dodávateľskej službe v dôsledku neúspešného dodania tovaru Kupujúcemu. Náklady za spôsobenú škodu pri prepravných nákladoch pri neprevzatí zásielky zodpovedá Kupujúci pričom uhradí prepravné náklady tam aj späť v plnej výške. Pokiaľ Kupujúci neprevezme objednaný tovar (a došlo k uskutočneniu plnenia zmluvy), tak Kupujúci hradí plnú sumu za prepravné tam aj späť. Ak Kupujúci tovar neprevezme (v lehote 5 dní od oznámenia o vyzdvihnutie tovaru vzhľadom k charakteru tovaru, pričom oznámenie môže byť telefonicky či sms či e-mailom či doručenkou) a neodstúpi od zmluvy bude mu účtovaný poplatok za prepravné v plnej výške. Náklady opätovného dodania tovaru Kupujúcemu znáša Kupujúci. Vlastnícke právo k tovaru prechádza na Kupujúceho jeho prevzatím a zaplatením kúpnej ceny. Zásielka s tovarom vždy obsahuje faktúru. Pri prevzatí tovaru je Kupujúci povinný skontrolovať, či obal, v ktorom je tovar zabalený, nie je poškodený a podpísať dokument o prevzatí zásielky. V prípade jeho poškodenia je nutné na mieste dodania tovaru spísať s prepravcom-kuriérskou službou protokol o zistených vadách spôsobených počas prepravy. Aj keď obal nebol poškodený Kupujúci je povinný si tovar skontrolovať pri jeho prevzatí a prípadné poškodenie tovaru ukázať prepravcovi a zdokumentovať a spísať zápisnicu o škode. Ak Kupujúci tovar prevezme aj napriek evidentnému poškodeniu obalu, Predávajúci neuzná prípadné neskoršie reklamácie z tohto dôvodu. Za nepoškodenú, neotvorenú, originálnu zásielku sa považuje iba tá, ktorá je prelepená ochrannou páskou Predávajúceho. Dopravca je povinný predať tovar Kupujúcemu po položkách a na mieste spísať zápisnicu. Za takto vzniknuté škody je zodpovedný dopravca. Tovar dodáva Predávajúci výlučne na území Slovenskej republiky. Dodanie tovaru na územie členských štátov Európskej únie, prípadne iných štátov sa uskutočňuje na základe predchádzajúceho súhlasu a vzájomného písomného odsúhlasenia si ceny za poštovné a balné a prípadne ďalších dodacích podmienok medzi Kupujúcim a Predávajúcim.